Články v této kategorii: Nejde internet, telefon? Pokud jste zjistili, že vaše služba není funkční ujistěte se, že máte správně nakonfigurované parametry služby. Pro jistotu zkontrolujte zda není problém na vašem Hardware (případně restartujte PC). ... Pomalý internet, velký ping? Zkontrolujte svůj počítač na přítomnost virů, spyware a programů běžících na pozadí (např. dc++,torrent), které využívají linku internetu. Jestliže jste provedli kontrolu svého počítače a problémy stá... Nejde mi odeslat mail. Poštovní server nemusí odesílat zprávy větší než 10 MB, reálná velikost příloh je však ještě menší, zhruba 7 MB ! Pokud chcete odeslat zprávu větší, musíte ji rozdělit na více menších zpráv. Pokud je ... Důležité parametry DNS 1 - primární DNS server: 109.235.0.1DNS 2 - sekundární DNS server: 192.168.60.1 Tyto paramentry je nutné nastavit ve Vašem síťovém nastavení. Je vhodné mít nastaveny oba dva servery pro případ výp... Nevíte si rady s připojením? Pokud máte problém při konfiguraci připojení k Internetu na naši síť, kontaktujte naši technickou podporu na tel.: 378 603 223 kde Vám poradíme nebo Vám zajistíme zásah našeho technika. Co udělat v případě, že potřebuji připojit nový PC/router za datovou zásuvku? Pokud se za datovou zásuvku připojuje nový PC nebo router, je nutné po propojení kontaktovat Hot-line. Poté restartovat router odpojením od elektřiny na 10 se...